Home » Video's » LIVE STREAM!! Clash Of Clans – MAX LVL 7 LIGHTNING VS INFERNO TOWER+CC+ AiR SWEEPER

LIVE STREAM!! Clash Of Clans – MAX LVL 7 LIGHTNING VS INFERNO TOWER+CC+ AiR SWEEPER

LIVE STREAM!! Clash Of Clans – MAX LVL 7 LIGHTNING VS INFERNO TOWER+CC+ AiR SWEEPER
Rate this post



GO HERE TO WATCH ME LIVE STREAM IN CLASH OF CLANS!!!!

https://www.kamcord.com/live/godsonftw

ClashCLASH OF CLANS FREE GEMS!
http://cashforap.ps/godson

CLASH OF CLANS T-SHIRTS http://shrsl.com/?~8iob

Clash of Clans is an addictive mixture of strategic planning and competitive fast-paced combats. Raise an army of Barbarians, War Wizards, Dragons and other mighty fighters. Join a clan of players and rise through the ranks, or create your own Clan to contest ownership of the Realm. Driving back the goblins is just the first step – your quest isn’t over until your clan reigns supreme over all others! Of Clans – MAX LVL 7 LIGHTNING VS INFERNO TOWER+CC+ AiR SWEEPER Troll attacks

Twitter:
http://bit.ly/GodsonCoc

This account is unofficial and not associated with or endorsed by Supercell Oy.
For more information, see Supercell’s Fan Content Policy: www.supercell.com/fan-content-policy

source

Check this out chief!

Baby Dragon Vs Beta Minion – Clash of Clans Battle! New CoC Troop Challenge – Builder Base Attacks

Baby Dragon Vs Beta Minion – Clash of Clans Battle! New CoC Troop Challenge – …

THIS TH 9 IS STRONGER THAN A TH 11 | Clash of Clans Clan War

THIS TH 9 IS STRONGER THAN A TH 11 | Clash of Clans Clan WarRate …

48 comments

  1. Omg CC is finally breakable

  2. DONT SCROLL DOWN!!

    Congrats!! Like this comment for unlimited luck and leave a sub!!;)

  3. Hey , could visit my channel and give a little help ?

  4. Godson now try and destroy a townhall

  5. why is the barb king in the last so fat

  6. How do I watch him live stream

  7. why can't you do a live stream on youtube

  8. volume wayyyyyyyyyyy to loud on gameplay… what happened to good videos? 🙁

  9. The barb king scared the shit out of me his teeth…

  10. Do max out lighting spell on th 10 🙂

  11. Finally the clan castle has been destroyed by spells!

  12. What happens when the clan castle is destroyed before troops come out? Do they not come out anymore?

  13. 😝😝😆💔🌻🐢🐢

  14. Live streaming ranks
    1: youtube itself. VERY USEFUL WITH COMMENTS AND VERY EASY TO RUN AND NO LAG
    2: twitch. A successful streaming device with its own benefits from youtube that make it different and almost better
    3: other popular streaming websites. Most of these are good
    4: KAMCORD. THIS…. STEAMING PILE OF CRAP IS THE WORST DESIGNED THING IN THE FUCKING WORLD. YOU NEED AN ACCOUNT, LOOK UP THE VIDEO, PREPARE THE WHOLE DAMN LIVESTREAM WITH LIKE 3 MINUTES OF LIVE TIME LAG SO YOU CANT EVEN ANSWER QUESTIONS AND IT IS AS BUFFERY AS A TRAFFIC JAM ON A SKATING RINK!!!

    in other words USE SOMETHING ELSE!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. you can tell he put so much effort into this video -.-

  16. Godson, my friend, you have found gold. I am actually compelled to upgrade to TH10 (before SC nerfs that combo).

  17. Can you destroy a th9 with 5 lighting spells and 1 earthquake?

  18. CAN U PLZ STREAM SOMEWHERE ELSE..I DONT LIKE THAT APP. WHY NOT STREAM ON YOUTUBE?

  19. WHY YOU DONT TEST THE CC TROOPS

  20. Hey could you please check out my youtube channel and maybe subscribe.

  21. godson what u record with plz plz😚😚😚

  22. Try and destroy a town hall 10 with earthquake/lighting spells

  23. A video without the intro is way better 😀

  24. Godson V.S. Kai ! Chi vincerà? ??

  25. First time I see a Clan Castle destroyed by lightning spells!

  26. It should be possible to destroy Townhall 10 with only spells now. 5500 – 25% = 4125; 4125 – 25% = 3093,75; 3094 – 25% = 2320 – 25% = 1740; 1740 – 25% = 1305; So townhall should have ~1305 left and you should have 3 lightning spells left.

  27. I have a feeling someone is running out of ideas

  28. haha idk why is this soo funny lol

    (next time try dropping them slowly so we can see how hard they hit individually lol

  29. godson give me maxed base apk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *